2011. máj. 14.

Jegyzet

Pár napja nem írtam semmit a blogra, ez nem nagy büszkeség de hát elég nehezen találtam a témát amiről itt kellene beszéljek. Bárki feltehetné a kérdést de miért nem találtam a megfelelő témát?
A kérdés nagyon is jogos de sajnos nem tudok felelni rá. Jó volna visszajelzéseket kapni arról, hogy amit írók az mást is érdekel, de ha nem hát akkor majd megpróbálom kitalálni hogy másokat mi érdekel a diszlexia mint témakör kapcsán.
Szerintem nem elég sokszor hangoztatni hogy ez nem egy betegség, hanem egy nehézség, mellyel együtt lehet élni, mely nem jelenti azt hogy az ember ügyetlenebb, vagy nem elég intelligens minta többi ember. Ugyanolyan mint a többi ember csak egy kis nehézsége akad az életbe az olvasással, néha az írással és vannak esetek amikor a számokkal is. Ezt a nehézséggel kell megtanulnia élni, és vannak esetek amikor a környezete nem is tudja, mert sikeresen el tudja takarni ezt, vagy sikeresen kompenzálja ezeket a dolgokat. Senki nem tudja róla, hogy ez van.
Jó volna ha az emberek többet beszélnének róla, ugyanúgy ahogy jó volna ha ezt el lehetne fogadtatni a társadalommal hogy van egy ilyen is. Minden ember más és ebben ez a szép, fogadjuk el azt aki valamilyen fogyatékkal él, és fogadjuk el azt hogy valaki valamilyen más szellemben nevelkedett vagy hogy valaki másképpen látja a világot. Engem türelemre, toleranciára tanítottak megpróbálom ezt gyakorolni de jó volna ha mindenki az volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése