2011. máj. 9.

Keresgélés

Ma gondoltam egyet és beütöttem a keresőbe azt a szót hogy diszlexia, persze mondhatjátok hogy ehhez nem kelet sokat gondolkodni csak meg kellett tenni. Tehát megettem, és rengeteg információt találtam, de ezt már szerintem mindenki tudta. Ami számomra érdekes volt az hogy mivel a Google-el elég sok érdekes keresést lehet kihozni, én ma blogokat kerestem, magyar nyelvűt is találtam persze elég sokat, bár nem találtam olyat meg amilyet én írogatok, de találtam egyebeket ami nagyon érdekesek lehetnek mindenki számára, a napokba meg keresgélek és az érdeksebeket felteszem majd ide is. Egy másik keresésem az angol nyelven történt és itt a nagy meglepetés számomra, pár emberke aki ezzel a problémával küzd ugyancsak úgy gondolta jó egy ilyen internetes akármit létrehozni azért hogy mindenki tudjon róla és sokan mások erőt merítsenek belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése