2011. máj. 6.

Miért is kezd az ember blog íráshoz, hát erre a kérdésre nagyon nehéz válaszolni, mert meg magam sem tudom hogy miért kezdtem neki. Azért talán hogy el tudja mondani, hogy milyen is egy ilyen problémával küzdeni. Vagy hogy legyen hova leírja gondolataimat. Vagy inkább csak azért hogy megmutassam maga.
Nem igazán tudom.
Találni kellene egy fórumot ahol el tudom mondani ezeket a dolgokat amik foglalkoztatnak. Mivel nagyon kevés magyar oldalt találtam ami felnőtt diszlexiásokhoz szól, ezért úgy gondoltam megpróbálkozok vele, és írogatok ide néha néha dogokat.
Nem vagyok a legjobb fogalmazó sem de gondoltam ha egyszerűen el tudom mondani azt amit érzek, azzal kapcsolatba hogy milyen is az élete egy olyan emberkének aki nap mint nap szembesül azzal, hogy vannak dolgok amit nem tud egymaga megoldani, és segítséget kell kérnie, az írás olvasás nehézség, vagy számolási problémák nem látszanak kívülről, nincsenek feltűnő jellei, és mégis segítségre szorul az ember bizonyos szituációkba. Persze lehet ezeket kompenzálni, és megtanul vele együtt élni az ember, de mint minden másnak vannak buktatói és vannak nagyon jó pillanatai is. Ezért volna fontos hogy minél többen beszéljenek róla és hogy minél többen elfogadják hogy van.

Rémélem hogy aki majd elolvassa ezt a bejegyzés egy kicsivel nyitottabb lesz a hozzam hasonló emberekhez, és úgy általában azokhoz az emberekhez akik valamilyen fogyatékossággal élnek. Mert úgy minden ember fontos a társadalom számára és mindenki tud hasznos lenni a társadalom számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése