2011. ápr. 20.

Nagyon nehéz az újabb bejegyzést elkészíteni valahogy nem jönnek a szavak így arra gondoltam ide berakok egy két tippet arról hogyan is oldom meg a mindennapi problémáimat ami abból adódik hogy diszlexiás vagyok.
1. helyes írás - általában helyesírás javító programot használok amikor számítógépen szerkesztek meg egy szöveget - már ha van ilyen program a gépen - mivel két nyelven dolgozom, magyarul és románul is kell szövegeket megírnom, nagyon sok esetben egy kollégámat megkérem a kész szöveget nézze át.
2. írót szöveg értelmezése - felolvasom vagy felolvastatóm valakivel a szöveget, ha meg nincs kivel akkor inkább átadom annak a személynek akit közvetlenül érint a beérkezet fax vagy levél.
3. telefonos üzenetek átadása - megkérem a telefonálót ha nagyon fontos hogy hívja fel a kollégát, mert nem mindig jegyzem meg a nevet rendesen, és jobb ha az ember nem tévesen adja át az üzenetet

Ez a három dolog ami nehezebben megy számomra és segítségre van szükség benne valamilyen formába.

Azért hogy ne legyen gondom legalább a gépelések, egy oktató program segítségével megtanultam használni a számítógép billentyűzetén mind a 10 ujjamat, ennek a haszna hogy gyors vagyok, de persze így is hibázok, csak már hamarabb készen leszek a beírandó anyaggal.

Link ahol megtalálhatjátok ezt a programot, szerintem bárki számára hasznos lehet
http://klavaro.sourceforge.net/hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése