2011. ápr. 15.

A kezdet

Szia

A kezdet mindig nehéz, így igazából nem is tudom miről fogok itt írni, és hogy kinek is szól ez a kis tartalom amit ide írok, magamnak másoknak meg nem tudom.
Azért kezdtem neki hogy leírjam milyen is az amikor egy kisdiákból felnőtt lesz, és a problémái amivel iskolába küzdött nem igazán tűnnek el csak átalakulnak.
Ja kedves olvasó elfejeltetem bemutatkozni, nevem Adél és diszlexiás vagyok. Ezt akkor tudtam meg amikor 1996-ba elkeztem volna a kilencedik osztályt, tehát már elég későn, sajnos vagy talán nem annyira sajnos.

Az előtt persze sok minden történt velem, de nem arról szeretnék beszélni itt a blogom hanem arról hogy milyen problémákkal küzdök meg mint felnőtt és esetleg majd néha beszúrok egy egy gyerekkori történetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése