2011. ápr. 16.

Minden más ami eszembe jutott

Furcsa ide leírni dolgokat de azért megpróbálkozom vele, mert miért nem érne meg egy próbát ez is.
Büszke kellene legyek magara azért amit elértem, és mégse vagyok teljesen az, vajon miért. Miért van az hogy mindig kételkedik az ember magába, vagyis én kételkedek magamba.
Sok mindent elértem amit talán mások nem vagy nem volt szerencséjük elérni, küzdöttek sokan értem és nem hagyták hogy feladjam. De amikor olyan emberekkel találkozom akik ne értik nagyon fel tud bosszantani, olyankor nem  tudok magamért küzdeni, talán ezt kellett volna megtanuljam hogyan küzdjek magamért.
Az akadályok azért vannak hogy leküzdjük azokat ha meg nem könnyű akkor is. Már megint oda lyukadtam ki hogy nem is tudom miért írogatok ide, csak írogatok. Kedves olvasó ha persze van valaki aki ezeket elolvas, ne érezd rosszul magad ha nem érted hogy mit is írtam ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése