2018. okt. 9.

Életkép

Mi más, talán semmi nem változót az elmúlt időszakban csak talán annyi hogy kevesebbet írók és tömör mondatokba fogalmazok ha hivatalos levelet kell írjak a cégnél ahol dolgozom, mindezt angol nyelven tehát inkább nem csodálkozom azon hogy tömör vagyok.

Mi a különbség én köztem és a kollégáim között talán semmi, mindenki dolgozok a saját területén én is a számok világába ők meg inkább a szavakéban, vagy a szavak és a számok között.

Érdekes megfigyelni azt hogy amikor én valami nagyon tömöret írók le a kliensek felé, vagy belsőleg a kollégáknak megkapom a megfelelő választ, tehát jól kérdezek, mivel csak a lényeget íróm le, de ez igazából nem azért van mert arra törekszem hogy a lényeget írjam le hanem arra hogy keveset hibázzak, és ne kelljen másnak kijavítani azt amit leírók. Egy új kolléga kér valamit és mivel nagyon szépen ír meg fogalmaz megpróbálja mindezt le is írni, nekem meg nagyon nehéz kihámozni ebből ő mit is akar tulajdonképpen, már hozzászoktam a tömör fogalmazáshoz és elvesztem a türelme ha valami nagyon bonyolult leírásból kell kihámozni hogy mire is kell árat számolni.

Minkét esetnek vannak előnyei és hátrányai. Talán ezzel is több leszek hogy mindezt ide leírhattam. Meg talán más is tanul abból, hogy néha jó ha tömören próbálunk megfogalmazni dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése