2011. dec. 14.

Selye János Pszicho­k­lub

Az elmúlt időszakban két beszélgetésre voltam meghívva a Sepsiszentgyörgyi Selye János Pszichoklubban. Ez egy a nyáron elkezdett folyamat részeként fogok fel. Arra hogy a tanulási zavarokról igen is beszélni kell, a nyár folyamán jöttem rá, amikor is a Caritas önkéntes táborába levezetem az első beszélgetést erről a témáról.
A klubba való meghívást két személynek köszönhetem, olyan emberekkel volt találkozási lehetőségem aki nyitottak voltak a témára és remélem az elmondottakkal gazdagodtak. Én azáltal gazdagodtam, hogy a klub tagjaival megismerkedhetem és elbeszélgethetem.
Szeretném majd a beszélgetéseke folytatni a tanulási zavarral kapcsolatban, remélem megtalálom rá a megfelelő közeget.
A blogon keresztül is szeretném megköszöni Dulányi Szidonjának, hogy elfogadta a tagok kérését és bevette ezt a kérdéskört a klubba.
Várom azokat a kérdéseket amelyek a tegnap esti (december 13) valamint a november 15-e beszélgetés kapcsán esetleg felmerült de nem tevődött fel. Megpróbálok ezekre a kérésekre a blogon keresztül válaszolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése